بسم الله الرحمن الرحیم

Home Music

بسم الله الرحمن الرحیم

Home Music

بسم الله الرحمن الرحیم
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۷ آذر ۰۲، ۱۵:۲۷ - Mahdi
    ....

  

 

 

بیچاره خستیم گدرم الدن اغاردی ساچلارم وردیون غمنن

 چارمی ایسترم ای گولم سندن اغلایب دیرم نولار گری دون چارمی

ایسترم ای گولم سندن اغلایب دیرم نولار گری دون یالوارب دیرم نولار گری

دون گری دن گری دن اغلایرام گری دن گری دن سیز لایرام گری دن

یالواررام گری دون نولار گری دون گری دون اغلایرام سیز لایرام

خطای دی اینجیدین سون قلبمی جزا تک چکرم گولم دردیینی باخشلا

یاداکی گل قاز قبریمی یالوارب دیرم نولار گری

سیز لایب دیرم نولار گری دون

نظرات (۸)

اخخخخخ اخخخخ چه خاطراتی ک بااین اهنگ داشتمم 😢😢وقتی گوش میکنم شونه هام سنگین میشن دوست دارم فقط حق حق گریه کنم
بسیار زیبا و دلنشین
۰۴ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۰۳ مجتبی شیرمحمدی
سلام 
خیلی ممنون من چند ساله دنبال این آهنگم البته اون وقت که این آهنگ مد شده بود(سال 83)با یه ویدیو خیلی قشنگ هم میکس شده بود. در هر صورت از اینکه بعد چند سال بلاخره پیداش کردم خیلی خوشحال شدم. ممنون ازتون.😐
بهترین آهنگ دنیا
بسیار عالی

فوق العاده زیبا
بسیار عالی بود متشکرم متنشم درسته
تصویری میخام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی